Sunday, June 17, 2012

Starten van een Online Business - All door zelf! door Lynn VanDyke...


"De beste plaats om te vinden dat een helpende hand is aan het einde van uw arm." dat is een oude Zweedse spreekwoord dat hangt in mijn kantoor. Een beetje meer dan een jaar geleden was ik een complete newbie aan online bedrijven. Ik had absoluut geen ervaring in het bouwen van websites of HTML-codering. Ik was volledig groene aan de mogelijkheden van het Internet.

In minder dan een jaar, ik heb 2 bloeiende online bedrijven en ook een paar kleinere. Er is geen twijfel in mijn gedachten dat binnen een paar maanden, die kleine web-bedrijven net zo winstgevend voor mij zullen. Ik moet gewoon de tijd om te groeien en te voeden hen te vinden.

Dit is een artikel voor de slimme, down-en-vuil ondernemer. Dit artikel online business spreekt tot die mensen die echt en volkomen krijgen 'het'. Starten van een online bedrijf is makkelijker dan velen denken. De truc is om te weten wie te vertrouwen en wanneer te betalen uit. Lees verder voor meer gedetailleerde inzichten.

Wanneer te Do It Yourself

de waarheid wordt verteld, ik ben een grote fan van het doen van het zelf. Ik denk dat de beste online business eigenaren zijn die een winstgevende web business in elke niche kunt reproduceren. Immers, is een web bedrijf in de fitness-industrie hetzelfde als een in de industrie breien gebouwd.

ik kon hebben betaald iemand duizenden op duizenden dollars om mijn site online business te bouwen. Heb ik besloten tegen het wel. Aan het eind van de dag zou niet heb ik opgedaan elke online business kennis had iemand anders mijn site gebouwd.

ik zou niet krijgen geen kennis over HTML, koppelen strategieën, RSS-feeds of iets anders. Ik zou moeten betalen een website bouwer duizenden en duizenden dollars elke keer die ik wilde bouwen van een web bedrijf.

, Laat me u dit vragen: als er was een pijn gratis, eenvoudig, hand bedrijf gids die leerde je om te bouwen van een online business… zou u geïnteresseerd? Wat als de gids was gratis? Nou is het. U kunt contact met mij en ik zal het aan u. Leren de ' hoe-om de ' van gebouw uw eigen online bedrijf is een van de slimste investeringen die u ooit zult maken.

Die gids zal u door alles wat u weten moet over het maken van een online bedrijf alle door uzelf. Er wordt gesproken over hosting, domeinnamen, RSS-feeds, koppelen van strategieën, nieuwsbrieven, HTML-codering (of het ontbreken daarvan nodig om een site te bouwen), zoek zoekmachine positionering en nog veel meer. Het is een volledige blauw print naar ontwikkeling van uw online bedrijf.

Wanneer te betalen iemand

net zoals ik een vaste gelovige ben in het bouwen van uw website zelf, ik geloof in professionals van tijd tot tijd te betalen. Ik alle grafische werk uitbesteden aan echte grafische kunstenaars. Ik betalen voor logo ontwerpen, visitekaartje afdrukken en merchant accounts.

mij bij het minimaliseren van klantenservice kwesties. Al mijn facturering is door een derde partij bron. Al mijn producten zijn digitale of verzonden rechtstreeks vanaf het bedrijf van een derde partij. Zij behandelen klantenservice. Ik gewoon verwijzen met hun producten.

Het doel van een web bedrijf is rendabel, efficiënt en leuk! Wordt eigenaar van een web bedrijf is veel beter dan een werknemer. Denk over dat voor een moment. U wilt uw winst verhogen. Maak een online business met behulp van al uw resources. Net het verschil van wanneer te betalen iemand herkennen en wanneer om het te leren zelf.

Copyright 2006 Lynn VanDyke

No comments:

Post a Comment